In particuliere modus zie je alle prijzen inclusief B.T.W..
Andere vragen (FAQ)
1. Ga naar het artikel dat je wenst
2. Kies de optie of volume die je wenst
3. Kies het aantal dat je wenst
5. Klik op toevoegen aan winkelwagen
6. Na het afrekenen is jouw bestelling definitief.
1. Klik op Afrekenen
2. Maak een account of log in met je bestaande account
3. Selecteer de gewenste betaalmethode (voor uitleg van de betaalmethoden klik hier)
4. Betaal je bestelling volgens de instructie op je scherm
AfterPay
AfterPay is de meest gebruikte achteraf betaalmethode van Nederland. Na ontvangst van de bestelling heb je 14 dagen de tijd om te betalen. Dit gaat met één klik op de knop via de digitale factuur per e-mail, met de AfterPay app of via My AfterPay.
Let op: Je betaalt dus niet rechtstreeks aan Verfwinkel.nl!
AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten (NL/BE) en bedrijven
AfterPay voert voor www.verfwinkel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.
* Vooraf: Via MultiSafePay betaal je het totaalbedrag; zodra de betaling is ontvangen, versturen wij de bestelling.
* Achteraf: Via Afterpay voor consumenten en bedrijven. Nadat je de bestelling hebt geplaatst, krijg je een e-mail met een factuur van Afterpay. Je betaalt vervolgens de factuur van AfterPay. Het is niet de bedoeling dat je geld overmaakt aan Verfwinkel.nl.
Verfwinkel.nl werkt samen met de bekende betaalsystemen:
- IDeal
iDeal is beschikbaar indien je bankiert bij de volgende banken: ABN Amro, Rabobank, ING, SNS, ASN, Regiobank, Triodos Bank, van Lanschot bankiers, Knab bank en Bunq.
- Mastercard
Veilig betalen via MasterCard. Je vult je kaartnummer in, de vervaldatum en de CCV code. Dit zijn de laatste 3 cijfers op de achterzijde van de kaart. Dit komt in de kassa terecht van betaalprovider Buckaroo middels een beveiligde verbinding. VERFWINKEL.nl heeft geen inzicht in je creditcardgegevens.
- Maestro
Met Maestro is het mogelijk om in het buitenland veilig te betalen met een betaalkaart.
- Visa Card
Je vult je kaartnummer in, de vervaldatum en de CCV code. Dit zijn de laatste 3 cijfers op de achterzijde van de kaart. Dit komt in de kassa terecht van betaalprovider Buckaroo middels een beveiligde verbinding. Verfwinkel.nl heeft geen inzicht in je creditcardgegevens.
- Bancontact / Mister Cash
Bancontact is vergelijkbaar met iDeal voor Belgische klanten.
Afrekenen in de eigen bankomgeving.
Gratis voor particulieren en bedrijven.
Betalen via bancontact is eenvoudig en zo geregeld.
- Sofort Banking
SOFORT Banking is één van de snelst groeiende betaalmethoden in Europa. Consumenten betalen eenvoudig in de eigen vertrouwde bankomgeving.
- KBC
In België bedient KBC ruim 3,5 miljoen klanten. Klanten die betalen via KBC worden doorverwezen naar de eigen bankomgeving waar zij direct veilig online kunnen afrekenen.
- AfterPay
AfterPay is de meest gebruikte achteraf betaalmethode van Nederland. Na ontvangst van de bestelling heeft u 14 dagen de tijd om te betalen. Dit gaat met één klik op de knop via de digitale factuur per e-mail, met de AfterPay app of via My AfterPay. Let op: u betaalt dus niet rechtstreeks aan Verfwinkel.nl!
Verfwinkel.nl biedt Afterpay aan voor consumenten en bedrijven.
Bij twijfel kun je natuurlijk ook even contact opnemen met onze afdeling klantenservice.
Indien de laatste stap wordt overgeslagen of indien het laatste scherm wordt weggeklikt, dan kan er een vertraging optreden.
Soms komt de betaling dan te laat binnen of helemaal niet binnen, waardoor de betaling niet of later wordt bevestigd en de bestelling niet of later door ons kan worden verwerkt.
Indien de bestelling nog niet verwerkt is, kan onze afdeling klantenservice je wijziging nog doorvoeren. Anders kom je in de procedure van de retourzendingen mocht je geen op kleur gemengd product hebben besteld.
* Staat je bestelling wel in je Bestelhistorie neem dan contact op met onze afdeling klantenservice om te melden dat er geen bevestigingsmail is ontvangen.
* Staat je bestelling niet in je Bestelhistorie dan is je bestelling helaas niet helemaal correct afgerond: graag even opnieuw bestellen.
Je kunt wel zelf de afleverdatum bepalen.
Tijdens het bestelproces kun je zelf kiezen welke bezorgdatum voor jou het beste uitkomt. Voor artikelen waar een langere levertijd vermeld op de website staat dien je de vermelde levertijd aan te houden.
Het kan ook zijn dat een artikel niet direct leverbaar is. De artikelen die wel leverbaar zijn, worden dan direct naar je toegestuurd. Het resterende pakket wordt later kosteloos nagezonden.
Ben je van mening dat er iets is misgegaan? Meld het dan aan onze klantenservice of via het contactformulier.o.v.v. ordernummer en bestelgegevens.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een produkt datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voor sommige produkten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Kies je voor 100% wit? Dan kies je voor verf zonder toegevoegde kleurpigmenten. Deze verf mag wel retour. Hier lees je meer over onze retourprocedure: https://www.verfwinkel.nl/retouren
Waarschijnlijk kun je wel inloggen met bijvoorbeeld Google Chrome of Firefox.
Kun je op Google Chrome ook niet inloggen? Neem dan even contact op met de klantenservice om te controleren of jouw e-mailadres op de juiste wijze in ons systeem staat.
Meer informatie?
Staat jouw vraag er niet bij of is bovenstaande informatie onvoldoende? Stel de vraag dan aan onze klantenservice of met het contactformulier.